Najčešće postavljena pitanja

  • Radno vreme tokom praznika.
    Usled predstojećih praznika, sve porudžbine preuzete 31.12. biće na isporuci od 8.1.2025.  Isporuka pošiljaka preuzetih zaključno sa 30.12. obavljaće se 31.12.2024. i 3.1.2025.   Tokom praznika, radno vreme korisničke podrške biće ograničeno. Svi upiti poslati na office@thebodyshop.rs biće realizovani sa zakašnjenjem.   Od 8.1.2025, korisnička podrška radi uobičajeno, pon-čet 09:00 -  16:00h, petkom 09:00 - 14:00h

    Želimo vam srećne praznike!
    Popust na prvu kupovinu.
    Prijavom na naš newsletter ostvarujete pravo na jedinstveni promo kod koji omogućuje -10% popusta na kupovinu artikala na sajtu www.thebodyshop.rs. Popust se odnosi na ceo asortiman bez ONLINE OUTLET ponude i Advent kalendara, nije ga moguće primeniti više puta, kombinovati sa drugim promo kodovima niti zahtevati zamenu u dinarskoj vrednosti.
  • 1. Gde je moja porudžbina?
  • 2. Kako mogu da pratim svoju porudžbinu?
  • 3. Da li porudžbina može da se šalje preko još neke kurirske službe?
  • 4. Da li se plaća dostava i da li se dostava vrši samo za određene gradove?
  • 5. Da li postoji dostava danas za danas?
  • 6. Koji su načini plaćanja i da li mogu da platim uplatnicom?
  • 7. Kako mogu da vratim ili zamenim proizvode kupljene putem prodajnog sajta?
  • 8. Šta da radim ako primim oštećen paket ili proizvode?
  • 9. Da li je moguće uneti više adresa za dostavu u jednoj porudžbini?
  • 10. Gde nas možete pronaći?
  • 11. Da li mogu da koristim The Body Shop proizvode tokom trudnoće?
  • 12. Da li prozvodi imaju rok trajanja?
  • 13. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
  • 14. Kako mogu da postanem član LYBC?
  • 15. Kako se koriste poklon vaučeri?
  • 16. Šta da radim sa praznim ambalažama?
  • 17. Šta je refill i kako se koristi?